Оплатили проїзд, але гроші не списались: що таке боргові поїздки та що робити, якщо зняло більше коштів, аніж треба
Оплатили проїзд, але гроші не списались: що таке боргові поїздки та що робити, якщо зняло більше коштів, аніж треба
Швидкі новини
Оплатили проїзд, але гроші не списались: що таке боргові поїздки та що робити, якщо зняло більше коштів, аніж треба
Списання коштів з банківської картки за проїзд в громадському транспорті може здійснюватися не одразу. Цей процес триває від декількох годин до декількох днів. Якщо ж у пасажира більше одного разу знімають кошти з банківської карти, він може звернутися до оператора електронних карток.
Про це журналістам С4 розповіла керівниця інформаційного відділу ТОВ Айкю директ Україна» у Чернівцях Анастасія Маник.
У чернівчана Богдана Олекси сім разів списало кошти з банківської картки після проїзду у маршрутці №23.
«Я оплатив проїзд банківською карткою, сам валідатор засвітився, з телефону кошти не списали, тож я вирішив, що це, можливо, помилка і спробував ще декілька разів прикласти картку до валідатора. Побачив, що ніяких результатів не було. Коли підійшов контролер, я надав йому банківську картку, в нього все зафіксувалося і він сказав, що оплата пройшла. Я тоді про цю ситуацію забув, і через деякий час мені прийшло повідомлення, що з моєї картки була списана сім разів оплата. Я не зрозумів, чому це сталось і підійшов в офіс до оператора електронного квитка, де мені все пояснили», – поділився Богдан Олекса.
Анастасія Маник пояснює, що валідатор у транспорті кошти не списує, а лише реєструє поїздку і передає інформацію до банку.
«Якщо є хороший інтернет, то банк одразу отримує сигнал, що поїздка завалідована, і кошти знімають. Якщо бувають відключення світла, то цей сигнал до банку приходить пізніше, і кошти, зрозуміло, що списується пізніше», – говорить керівниця інформаційного відділу оператора е-квитка.
Оператор запевняє, що контролер у таких випадках завалідовану поїздку побачить, а банк спише кошти, коли відновиться цей сигнал.
Якщо у пасажира більше одного разу знімають кошти з банківської карти, він може звернутися до оператора електронних карток. Зробити це можна безпосередньо в офісі, який розташований у Чернівцях на вулиці Головна, 89, або через чат-бот у Telegram.
Щоб кошти по кілька разів не списували з транспортних карток, пасажирів закликають уважно валідувати транспортні або банківські карти. Поїздка, за словами Анастасії Маник, буде вважатися завалідованою після того, як на пристрої з’явиться зелена галочка та прозвучить одинарний сигнал.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що Кам’янецька та Острицька територіальні громади укладуть договір з оператором електронного квитка у Чернівцях, який забезпечить пільговим категоріям населення безоплатний проїзд в міському пасажирському транспорті.
Слідкуйте за нами у Telegram
Читайте також:
просто заповніть всі поля нижче і ми зв’яжемось з вами