Збій в IT-системі Укрзалізниці спричинила масштабна ворожа кібератака
Збій в IT-системі Укрзалізниці спричинила масштабна ворожа кібератака
Швидкі новини
Збій в IT-системі Укрзалізниці спричинила масштабна ворожа кібератака
Через масштабну ворожу кібератаку на Укрзалізницю фахівці компанії разом із кібердепартаментом Служби безпеки України продовжують відновлювати всі її IT-системи.
Про це пише С4 із посиланням на Укрзалізницю.
«Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її і найпідлішими кібератаками», — йдеться в повідомленні.
Водночас продаж квитків нині здійснюється лише через каси. Так само в касах активовано продаж міжнародних квитків на 24 та 25 березня.
«У крайньому разі, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу, прямуйте безпосередньо до потяга. Наші поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці», — пояснюють в УЗ.
Окрім цього, громадян, які планують подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня, закликають не штурмувати каси, адже вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправленням «сьогодні-завтра».
Усі, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправленням 24 березня, може зробити це онлайн. Для цього за годину до відправки рейсу необхідно надіслати на [email protected] скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону. Обробка заявки на повернення квитка триватиме протягом 3 діб із моменту відновлення роботи систем.
Слідкуйте за нами у Telegram
Читайте також:
просто заповніть всі поля нижче і ми зв’яжемось з вами