В онлайн-сервісах Укрзалізниці стався масштабний збій: що відомо
Швидкі новини
В онлайн-сервісах Укрзалізниці стався масштабний збій: що відомо
З ранку 23 березня через технічний збій в IT-системі Укрзалізниці не доступні онлайн сервіси. Зокрема, тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.
Про це пише С4 з посиланням на Укрзалізницю у Telegram.
У компанії запевнили, що фахівці вже працюють над усуненням проблеми.
Разом з тим, «УЗ» змінила процеси, щоб поки триває відновлення онлайн-сервісів усі могли їхати та користуватися послугами залізниці. Йдеться про максимальне посилення кас та надання дозволу для начальників поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках.
Крім того, на час роботи над відновленнями онлайн-сервісів Укрзалізниця тимчасово відкриває продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня. Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів до моменту відновлення систем.
Згодом у компанії також повідомили, що через збій також тимчасово не працює і придбання квитків через сервіс «Армія+». Однак в «УЗ» пообіцяли забезпечити проїзд для військовослужбовців. Для них доступні такі варіанти:
оформити квитки в усіх касах вокзалів по країні, зокрема пріоритетно в касах для військових;
або оформити проїзд безпосередньо на борту за допомогою начальника поїзда (всі отримали відповідні інструкції).
Для всіх пасажирів, які придбали квиток раніше і планували скористатися ним із застосунку, в Укрзалізниці порадили перевірити свою електронну пошту, оскільки там є наявний PDF-дублікат.
Нагадаємо, раніше повідомлялося про те, що у березні Укрзалізниця може відновити регіональний експрес з Чернівців до Львова.
Слідкуйте за нами у Telegram
Читайте також:
просто заповніть всі поля нижче і ми зв’яжемось з вами