У Чернівцях перед Днем працівників радіо, телебачення та зв’язку обговорили медіастійкість в умовах війни
У Чернівцях перед Днем працівників радіо, телебачення та зв’язку обговорили медіастійкість в умовах війни
Швидкі новини
У Чернівцях перед Днем працівників радіо, телебачення та зв’язку обговорили медіастійкість в умовах війни
У Чернівцях зібралися журналісти, технічні фахівці, медійні менеджери та комунікаційники, щоб обговорити виклики, з якими працюють українські медіа під час війни. Форум «На зв’язку: Медіастійкість і цифрова трансформація в умовах війни» відбувся напередодні професійного свята.
Про це повідомляє С4.
Представниця Нацради з питань телебачення і радіомовлення у Чернівецькій області Любов Нечипорук наголосила на складних умовах, у яких працюють місцеві редакції:
«Говорячи про роботу буковинських медіа, ми будемо говорити про роботу під час воєнного стану, і зіткнувшись з тими всіма викликами, починаючи з вимкнень електроенергії, фінансового становища, кадрового потенціалу, тому що безумовно зараз є кадровий голод у наших субʼєктах у сфері медіа. З питаннями бронювання працівників. Усі ці проблемні питання, вони дають раду і в цей непростий час випускають новий контент, протидіють дезінформації, вони комунікують зі своїми читачами, глядачами, слухачами».
Учасники форуму наголошують: саме зараз українські медіа працюють у найскладніших обставинах за всі роки незалежності.
«Найважче нам всім, саме в плані медіа — це боротися з фейками, з цими діпфейками, боротися з психологічними атаками, і так далі. Війна показала те, що звʼязок — це не просто технологія, це стратегія, це сталість самої держави», — пояснює заступник начальника Чернівецької ОВА з питань цифрового розвитку Валентин Пабат.
Цифровізація і технології постійно оновлюються. Втім, для суспільства це не завжди працює на благо. Вплив блогерів зростає та не завжди вони можуть перевірити інформацію, яку транслюють на велику аудиторію. Тоді як класична журналістика працює з офіційними джерелами та у рамках редакційної політики.
«Ми більше орієнтуємося на інтернет, тож я вважаю, що в певному сенсі наша аудиторія навіть зросла: нас можуть дивитися не лише в місті чи країні, а з будь-якої точки світу… Блогери — це окрема тема, болюча тема. Чому? Я останнім часом намагаюсь їх взагалі не дивитись, адже їх дуже багато. У своїй більшості це люди, які не знають навіть, про що вони говорять», — підкреслює Інженер телеканалу С4 Віктор Терьохін.
Попри виклики медійники щодня виходять у ефіри, аби глядачі та слухачі вчасно отримували важливу інформацію. З іншого боку, задача медіа сьогодні, в умовах війни – не перевантажити негативом. Наскільки це можливо.
«Я розумію, що людям дуже важко переживати день, коли в усіх новинах, в усіх соціальних мережах несеться щось дуже негативне. Ми намагаємося якось знівелювати, якось заспокоїти, знаходити щось хороше. У нас приходять діти на ефір і вони показують власні результати в своїх сферах, це спортсмени, це вокалісти, це танцюристи, тому намагаємось якось так виходити з ситуації», — зазначає музична редакторка та ведуча радіо С4 Олена Паскар.
Двоє працівників телеканалу С4 нині у складі Збройних сил України. Петро Гайдащук і Тетяна Таран – чекаємо на вас вдома. А всіх дотичних до комунікацій – вітаємо з професійним святом! Нехай комунікація буде прозорою, плани — стратегічними, а результати — відчутними.
Слідкуйте за нами у Telegram
Читайте також:
просто заповніть всі поля нижче і ми зв’яжемось з вами