Мʼясо традиційного копчення Рибак відтепер на Буковині
Швидкі новини
ТМ Рибак — це родинний бізнес, започаткований подружжям Анатолія та Оксани Рибак на Прикарпатті задля збереження та розвитку українських традицій виробництва м’ясних делікатесів. За 17 років бренд з невеликого цеху виріс до виробничих потужностей площею 10 тис. м² та мережі власних крамниць. Більшість фірмових магазинів і торгових точок бренду зосереджена на Івано-Франківщині, але Рибак активно масштабується і в сусідні регіони. Цього літа м’ясні відділи з’явилися в Чернівцях та Чернівецькій області.
Про це пише C4.
«На Буковині запит на наші вироби був значним, особливо перед Різдвом і Великоднем, — ділиться Анна Берлін, керівниця маркетингового відділу Рибак. — Тому відкриття фірмових точок стало питанням часу. Мешканці Чернівців уже знають нашу продукцію: до свят вони часто замовляли крафтове м’ясо та ковбаси. Тішимося, що стали значно ближчими до буковинців».
Бренд поєднує традиційні українські методи приготування м’яса з передовими технологіями та стандартами мʼясної галузі. Відомий насамперед автентичними рецептами та традиційним копченням на дровах, Рибак з 2007 року зберігає й популяризує м’ясні традиції України. На виробництві використовується найсучасніше обладнання, яке постійно модернізується, зокрема промислові печі для копчення, що забезпечують стабільну якість продукту. Усі рецептури авторські, адже їх розробляє та впроваджує команда технологів Рибак.
Доставлення м’яса до магазинів відбувається щодня, щоб на прилавках був завжди свіжий продукт. Рибак співпрацює з локальними фермерськими підприємствами: сировина надходить лише від сертифікованих господарств регіону. Важливо, що на виробництві впроваджена система HACCP — для контролю безпеки харчових продуктів на кожному етапі, від сировини до вітрин. Таким чином виробник дотримується принципів товарного сусідства, а температури суворо моніторяться.
Нові м’ясні відділи «Рибак» у Чернівцях — це не просто розширення мережі, а справжнє відродження української гастрономічної спадщини. Тут можна обрати автентичні смаки без компромісів щодо свіжості та якості. Асортимент налічує понад 150 товарів: свіже охолоджене м’ясо, печені, копчені, варені ковбаси, вуджене та сиров’ялене м’ясо, сосиски, сардельки, джорини (м’ясні чипси) та фірмові соуси. Рибак має найширший асортимент крафтових делікатесів на Заході України — понад 40 позицій: від вудженого м’яса й ковбас до паштетів, хлібців і рулетів.
Серед хітів мʼясних прилавків Рибак цієї осені — продукти, які значно скорочують час на приготування: м’ясо в маринаді для швидкого приготування вдома чи на пікніку (стейки, шашлик, маринована курка, ковбаски для гриля) та напівфабрикати для запікання: кролик з овочами, качка з яблуком та апельсином, курка з яблуком, ребро з картоплею.
М’ясні прилавки Рибак розташовані в мережі супермаркетів Тайстра, тому їх легко знайти на звичних для чернівчан локаціях:
📍 Чернівці:
📍 Кіцмань: вул. Незалежності, 69.
Відкриття точок за межами Прикарпаття свідчить про зростання інтересу до традиційних смаків та до автентичних способів приготування мʼяса. Водночас — це про прагнення бренду наблизитися до більшої кількості українців, роблячи якісне м’ясо доступним усюди. Свіжість, підтримка локальних ферм, висока якість і автентичні рецепти — ключові принципи розвитку Рибак. Бренд не просто розширюється: він формує нові стандарти в індустрії, поєднуючи спадщину, інновації та щиру любов до українського продукту.
Дізнайтеся більше про ТМ «Рибак», асортимент, рецепти та адреси магазинів на сайті: https://tmrybak.com.ua/.
*на правах реклами
Слідкуйте за нами у Telegram
Читайте також:
просто заповніть всі поля нижче і ми зв’яжемось з вами