«Чернівціводоканал» запускає новий чат-бот для передачі показників лічильника: що треба знати містянам
«Чернівціводоканал» запускає новий чат-бот для передачі показників лічильника: що треба знати містянам
Швидкі новини
«Чернівціводоканал» запускає новий чат-бот для передачі показників лічильника: що треба знати містянам
З 1 жовтня КП «Чернівціводоканал» змінить свій чат-бот. Уже 25 вересня споживачі мають передати показники лічильників через нову платформу, аби їх зарахували.
Про це пише С4 з посиланням на «Чернівцівводоканал» у Telegram.
Зазначається, що з жовтня підприємство почне повністю працювати в нових програмах, тому важливо, аби у вересні показники передавали тільки через новий чат-бот. У Водоканалі наголосили, що показники зі старого чат-боту не будуть зараховані.
Споживачі можуть зареєструвати одночасно кілька особових рахунків на одному пристрої і передавати усі показники.
«У новому чат-боті так само буде кілька функцій, але найперше, що потрібно підприємству і споживачам для коректних нарахувань – вчасно внесені в облікову базу показники лічильників», – зауважують в підприємтсві.
Зареєструватись у чат-боті можна на двох платформах: Viber і Telegram.
Нагадаємо, раніше у «Чернівціводоканалі» пояснили, як діяти в разі нарахування боргу, навіть якщо споживач не користувався водою.
Слідкуйте за нами у Telegram
Читайте також:
просто заповніть всі поля нижче і ми зв’яжемось з вами