В МТРК ТОВ «Чернівці» відбувся ребрендинг
Швидкі новини
ТОВ МТРК «Чернівці» (31561607), провела масштабний ребрендинг, в результаті чого з’явився телеканал «С4» та радіостанція «С4».
Основна ціль ребрендингу – зробити регіональний ЗМІ більш сучасним та цікавим для наших глядачів та слухачів.
«С4» – це мовник, який в першу чергу працює за стандартами журналістики. 90% медіапродукту – це власне виробництво. Ми транслюватимемо інформаційно-аналітичні, публіцистичні, культурно-мистецькі, просвітницькі та розважальні передачі. Також ми прагнемо стати першим регіональним каналом, який надаватиме нашим глядачам якісний контент в напрямку розслідувань.
На наших глядачів чекають нові проєкти та сучасні студії. Основна мета телерадіокомпанії – зламати стереотип про містечковість регіональних ЗМІ. Ми працюємо виключно з фактажем, без фейків, без цензури. Натомість – оперативність, правдивість, ексклюзивність та інформація з перших рук.
У телеканалу «С4» з’явився інформаційний сайт актуальних місцевих новин c4.com.ua із сучасним інтерфейсом та є зручним для користувачів. На сайті ми оперативно інформуємо про події. Також читач зможе ознайомитись з усім контентом, який створений нашою командою та який транслюється на телеканалі.
У новому логотипі ТОВ МТРК «Чернівці» задіяні два кольори – чорний та червоний. Чорний – символ сили, червоний – говорить про принциповість та об’єктивність нашої команди.
Компанія впевнена, що оновлення залучать нових глядачів, слухачів і читачів та збережуть лояльність існуючої аудиторії.
З повагою, директор – Оксана Мельник
Читайте також:
просто заповніть всі поля нижче і ми зв’яжемось з вами