Наступного тижня для ВПО стартує подача документів на призначення житлової субсидії: як це зробити

Пошук
UA EN

Наступного тижня для ВПО стартує подача документів на призначення житлової субсидії: як це зробити

Поділись новиною:

З 29 січня внутрішньо переміщені особи зможуть подавати документи на призначення субсидії на оренду житла. Її надаватимуть тим сім’ям, які найбільше потребують фінансової допомоги – які не мають достатньо коштів, аби самостійно винаймати індивідуальне житло.

Про це пише С4 з посиланням на Урядовий портал.

«Субсидія на оренду – важливий інструмент для підтримки ВПО, адже вона буде враховувати як фінансову спроможність кожної родини оплачувати орендну плату за житло, так і різницю у вартості оренди в різних регіонах країни. Це також дозволить не лише допомогти родині фінансово, але й захистити юридично, адже договір оренди убезпечить від необґрунтованого підвищення ціни або виселення без підстав. І що важливо: так само інструмент забезпечує захист орендодавця від несплати орендної плати чи комунальних послуг», – підкреслила міністерка соціальної політики Оксана Жолнович.

Хто зможе скористатися субсидією

Отримати субсидію зможуть внутрішньо переміщені особи, які виїхали з окупованих російською федерацією регіонів або із зон бойових дій і не мають власного житла в умовно безпечних регіонах України, а їхнє житло знищене або непридатне для проживання; хочуть орендувати індивідуальне житло, але не мають достатньо коштів для цього; орендують житло і витрачають на нього суттєву частину своїх доходів.

В уряді наголосили, що субсидія на оренду житла надаватиметься за умови, що:

  • орендар і орендодавець не повʼязані родинними відносинами;
  • орендар не отримує від держави допомогу на проживання ВПО;
  • орендодавець приміщення вже не отримує на нього компенсацію за програмою «Прихисток».

При цьому, родина ВПО може одночасно отримувати і субсидію на оренду і субсидію на житлово-комунальні послуги.

Як можна буде оформити субсидію на оренду і які документи потрібні

Оформити субсидію можна двома способами:

  • офлайн – у найближчому сервісному центрі ПФУ або центрі надання адміністративних послуг;
  • онлайн – через портал електронних послуг ПФУ  або мобільний додаток (з використанням електронного підпису, він має бути й у власника житла, і у ВПО).

Для оформлення потрібні такі документи:

  • договір найму (за встановленою формою);
  • заява (за встановленою формою);
  • за потреби, копії документів, що підтверджують повноваження законного представника, опікуна, піклувальника, батьків-вихователів або інші документи, що підтверджують якісь особливі обставини.

Документи подаються особисто власником житла і внутрішньо переміщеною особою. Але, якщо власник житла проживає в іншому регіоні або за кордоном, можна скористатися електронною формою подачі документів через веб-портал електронних послуг  або мобільний додаток ПФУ (використавши електронний підпис).

Крім того, підписати заяву та договору найму від імені власника житла може його законний представник на підставі довіреності.

Читайте також: Українські вчителі з нового року будуть щомісяця отримувати доплату.

Слідкуйте за нами у Telegram

Читайте також:

На сміттєзвалищі в Сокирянській громаді знайшли трупи свиней: у них підтвердили африканську чуму
На сміттєзвалищі у селі Білоусівка Сокирянської громади 23 січня знайшли два трупи свиней. Результати досліджень підтвердили наявність вірусу африканської чуми свиней у померлих тварин. Про це пов...
У Чернівцях обговорили реформу профільної школи та особливості її впровадження на Буковині (фото)
У Чернівцях відбулися громадські обговорення реформи старшої профільної школи, яку планують впровадити вже у 2027 році. Суть нововведень і змін, переваги та підводні камені реформи – з’ясовувала з...
Зараз грає:

Замовлення реклами

просто заповніть всі поля нижче і ми зв’яжемось з вами

Заявку успішно надіслано