У «Чернівціводоканалі» пояснили, як діяти в разі нарахування боргу, навіть якщо споживач не користувався водою
У «Чернівціводоканалі» пояснили, як діяти в разі нарахування боргу, навіть якщо споживач не користувався водою
Швидкі новини
У «Чернівціводоканалі» пояснили, як діяти в разі нарахування боргу, навіть якщо споживач не користувався водою
У «Чернівціводоканалі» пояснили містянам, як діяти в разі нарахування боргу, навіть якщо споживач тимчасово не проживає в помешканні й не користується водою.
Про це пише С4 із посиланням на «Чернівціводоканал».
У підприємстві зазначають, що до їхнього чат-боту надійшло повідомлення від однієї із клієнток про нарахування неправдивого боргу.
«Вітаю. Я зараз перебуваю за кордоном, зареєстрована за адресою…. У мене вдома постійно витікає вода зі зливного бачка. Можете, будь ласка, перекрити воду на час, поки там ніхто не проживає? Там нікого нема вже 4 роки й не користуються водою, але водоканал чомусь нарахував борг більше 7 тисяч гривень. Як припинити нарахування і скасувати неправдивий борг?», – йшлося в повідомленні.
Відтак у КП «Чернівціводоканал» зазначили, що вони не обслуговують внутрішньобудинкові мережі. А в разі, якщо ремонт крана зачіпає пломбу лічильника – порекомендували наступні дії:
У підприємстві також зауважують, що надані Вами показники не передаються, тому щомісяця відбуваються нарахування по середньому. Навіть після припинення нарахування Ви все одно зобов’язані сплачувати абонентську плату (станом на 01.09.2023р. вона складає 42,58 грн).
Окрім цього, у водоканалі додали, що якщо ви не проживаєте у власному помешканні, але розумієте, що показник треба передавати щомісяця, постійно передавайте останній показник. Він буде однаковий, але система не нараховуватиме вам водоспоживання.
Нагадаємо, на вулиці Рівненській тимчасово завершили ремонтні роботи з ліквідації наслідки прориву труби на водогоні.
Читайте також:
просто заповніть всі поля нижче і ми зв’яжемось з вами